kirk kardeşimizin yaptığı doğrudur demedim ama kendinle çelişiyosun!
etrafımda şimdilik seni gördüm ukala olarak! ve yine söylüyorum bir adamı eleştirmek için tanrı olmak gerekmez. eğer o adamın dediklerini doğru bulmuyosan yine aynı şekilde karşılaştırma yapmayıp da ağzının payını verebilirdin. saldırmakla olmuyo herşey!!!