keşke dream theater,liquid tesnsion experiment veya herhangi bir john petrucci projesini dinleyen,analiz eden şahıslar yorum yapsaymış.berklee mezununa "armoni bilgisi yok" gibi bi saçmalık bile yaraştırılmış.petruccinin duygusuz sololarından şikayet edenlere,en iyi solosu