Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

vay be! garaj camiası müziği gerçekten seviyo..

  • sdqantaris • 21 Mart 2005 22:48 • #456508
    Ben ikisini de seviyorum. Niye ankette böyle bir şık yok ki? Ayrıca ikisini bir arada da çok seviyorum. Yani sevişirken müzik dinlemek güzel; ama müzik yaparken sevişmek zor olur sanıyorum. Evet zor olur.

    Onur
Bu konunun tüm mesajları