abi kimsenin "manowar" yazdığını görmedim!ne kadar ayıp:)bence her elemanıyla aşmış tek grup manowar'dır!zaten Joey'in üstüne basçı tanımıyorum! Not:adamın sadece ismini yazabildim ne işse adamın soyadı dejenere türkçe diye kabul edilmedi:)halahala..