Gelmis geçmis en yetenekli grup olarak SLAYER diyorum.Slayer gibi vokal-çift elektro gitar-bateri kaç grupta var sorarim size. Hele birde konserini izleme firsatiniz olursa 200YTL olsa gidin derim ben.Adamlari bilgisayarda bile izledigimde gaza geliyorum . Ama son 3 albümünü fazla begenmedigimide solemek isterim. Ama bir Reign in blood-Seasons-South of heaven 20 DT albümü gücündedir diyebilirim.