baba tabi dt deki adamlar artık aşmışlar kendilerini...portnoyun bi açıklamasına göre ''ben d.t. de sadece yapabileceğimin %20 sini yapıyorum'' demesi beni gerçekten korkuttu :D acaba bu insan diilmi lan ? :D
Ben Opeth dinlerken ayrı dünyalara gidiyorum inanılmaz bi müzik bence çok güzel.. her parçası birbirinden güzel ve o Mikael in sesiyle birleşince inanılmaz oluyor... hele hele Children Of Bodom.. Alexi gruptan ayrıldı dediler inanamadım çok üzüldüm hayallerim yıkıldı :P alexisiz cob olmaz baba ya... ama en gaz grup bana göre süper...