Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

En yetenekli elemanlardan kurulu rock/metal grubu ne sizce???

  • Clarke • 9 Nisan 2005 23:44 • #459692
    baba tabi dt deki adamlar artık aşmışlar kendilerini...portnoyun bi açıklamasına göre ''ben d.t. de sadece yapabileceğimin %20 sini yapıyorum'' demesi beni gerçekten korkuttu :D acaba bu insan diilmi lan ? :D
    Ben Opeth dinlerken ayrı dünyalara gidiyorum inanılmaz bi müzik bence çok güzel.. her parçası birbirinden güzel ve o Mikael in sesiyle birleşince inanılmaz oluyor... hele hele Children Of Bodom.. Alexi gruptan ayrıldı dediler inanamadım çok üzüldüm hayallerim yıkıldı :P alexisiz cob olmaz baba ya... ama en gaz grup bana göre süper...
Bu konunun tüm mesajları