Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Yeni kurulan rock ya da metal gruplarını özentilikle suçlamak doğru mu?

  • deprofundis • 21 Mart 2005 22:52 • #456510
    beğenmezsem dinlemem ki zaten birçoğunu beğenmiyorum dinlemiyorum!özenti kelimesi hepsi için olmasa da bazıları için cuk oturuyor!bazıları sadece anlamsızlar!ayrıca burada benim için sorun yaratan şu:bu adamlara rock yapıyor denilmesi!sizler bu ne yaptıkları belli olmayan denyolara rock yapıyor demeyin ben de kimsenin ne dinlediğine karışmayıp kendi işime bakayim!
Bu konunun tüm mesajları