Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

biz heavy-metal yapıyoruz ama gruba isim bulamadık ya...

  • jiji paşa • 19 Mart 2005 16:13 • #456086
    ya bi gidin yaa gözünüzü seveyim.ya sana ait olan bişeyi niye başkası tanımlasın ki? niye bize soruyorsun.sen kendini nasıl tanımlıyorsan onu koy.biz senin hislerine nasıl tercüman olucaz.ha sen kendini daha tanımlayamıyorsan o ayrı konu yanlış anlama...
Bu konunun tüm mesajları