ya bi gidin yaa gözünüzü seveyim.ya sana ait olan bişeyi niye başkası tanımlasın ki? niye bize soruyorsun.sen kendini nasıl tanımlıyorsan onu koy.biz senin hislerine nasıl tercüman olucaz.ha sen kendini daha tanımlayamıyorsan o ayrı konu yanlış anlama...