Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

biz heavy-metal yapıyoruz ama gruba isim bulamadık ya...

  • Nofx • 19 Mart 2005 16:15 • #456087
    önder çok haklısın canım..mesela biz kendimizi nasıl tanımlıyoduk??ve grubun ismini ona göre koyduk değilmi??biz neydik önder??
Bu konunun tüm mesajları