Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

biz heavy-metal yapıyoruz ama gruba isim bulamadık ya...

  • jiji paşa • 19 Mart 2005 16:19 • #456091
    olmaz o bize özel burada söyliyemem.biz kendimizi öyle tanımladık çünkü.biz öyle başkalarına sormadık.eğer sorsaydık bu nedir diye soranlara mantıklı bir açıklama yapamazdık.bizim o kendi içimizden geldi ve onu çok seviyoruz.çünkü o bizim...
Bu konunun tüm mesajları