ben bıttım bu sarkının yarına yetsmesı gerekıyor arkadaslar ama ne dınleyebılıyorum ne de bır halt yıyebılıyorum... orjınal bas tabları bana yollayabılecek bırı varsa fena halde hayır duamı alır haberınız olsun..... (belkıde bulabılecegım bır adres bılıyorsunuzdur) ??? sakın tembellık ettıgımı dusunmeyın gercekten bu kadar ıhtıyacım olmasa bu kadar kalıtelı muzısyenın oldugu bır yerde kendımı bu kadar assagılamam ınanın bana..... sımdıden tesekkurler.....