Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Eğer olabilseydiniz,hangi müzik grubunun üyesi olmayı isterdiniz?

  • JackSparrow • 18 Eylül 2005 01:36 • #485271
    The Misfits dağıldıktan sonra Sevgili Glenn Danzig'e yaptığı birbirinden muhteşem albümlerde davul çalmak isterdim..

    Death'in davulcusu olmak isterdim ki Mike Portnoy bu herifin yanında çocuk (Richard Cristy yani)

    Metallica ile 80'lerde takılmak isterdim Lars'ı dövüp yerine geçmek güzl olurdu..

    Pantera'da da çalmak isterdim..

    Way be ne kadar çok çalmak istediğim adam varmış...
Bu konunun tüm mesajları