bu forumdan söylenmek istenen:st.anger albümünü kötülüyor olan bir canlinin fikri filmi izledikten sonra degisebilir idi.Ama burda nedendir bilmem açilan forum hakkinda yorum yapilmaz,2li 3lü grup konusmasi seklinde olusan bisey oldu.2 de bir metallica öldü forumlari,lars söyle lars böyle biyana dursun,uzun süredir onlarin müziklerine dair düsüncelerini merak ettim GARAJ üyelerinin.Ama onlar circir lafina gönderme yapan,sus deyince evde su yok diyen kimselermis.Tesekkur ederim..