Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

some kind of monster ı izlememek ve st.anger ı da görmezden gelmek!!

  • mkcervy • 7 Nisan 2005 12:04 • #459161
    sağol canım....eywlleh..yanlız şurayı bana mı yazzdın:
    o zaman ne yaptigi belli olmayan sepultra ve türevleriyle daha da kötüsü her ne dinliyorsan ve izliyorsan mutluluklar
    .
    yani ben sepultra da dinlemem de :)) infomda falanmı yazıyo yoksa eheheeee
Bu konunun tüm mesajları