Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Cobain ölmese miymis? EE Cliff Burton ölmeseydi?Yeter ne konulardir bunlar.

  • Fetus • 9 Nisan 2005 22:59 • #459683
    Cobain ölemeseymiş hiçbi değişiklik olmıcakmış çünkü adam zaten ölmeden önce grubunu dağıtmış, ayrıca nirvanayı hiç sevmem. Adamlar 3-5 akorla yapabilecekleri tüm kombinasyonları yaptılar, yapılabilecek bişi kalmayınca (yetenek olmadığı için) Cobain altın vuruş yaptı oda yetmedi kafasına sıktı... He sıkmasaymış noolurmuş hiç bişi olmazmış nirvana dağılırmış:D Ahhh Ahhh Cliff CLİİİİFFFF nie öldün?
Bu konunun tüm mesajları