Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Cobain ölmese miymis? EE Cliff Burton ölmeseydi?Yeter ne konulardir bunlar.

  • eozsoyeri • 9 Nisan 2005 23:36 • #459689
    sende yapta görelim şu 3-5 akorluk şarkılardan bize..adam kendini o şekilde ifade etmiş öyle yapmış..beste yapmak için virtüöz olmak zorunda değil hiç kimse bence..
Bu konunun tüm mesajları