İlk olmak ayrı birşeydir, çok iyi olmak ayrı birşeydir.
Nirvana ilk defa o tripleri yapan grup oldu. Ama müzikal açıdan çok da iyi oldukları söylenemez. Bu konuda da zaten bütün müzik otoriteleri hem fikir zaten. Burda imaj ve promosyon çalışmaları devreye giriyor. Adamın ölümünden sonra bile hala üstünden ekmek yendiğini unutmayalım. Ve daha da yeneceğini. Promosyon diye buna denir. Unutturulmuyor ve fenomen yapıldı.
Yaşarken bu kadar büyük olan kim varsa bence o asıl fenomendir.
Jimi Hendrix çok mu iyi gitarcıydı. Ama o zaman ilkti. Şu an için alelade bir gitarcı.