Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Cobain ölmese miymis? EE Cliff Burton ölmeseydi?Yeter ne konulardir bunlar.

  • Fetus • 11 Nisan 2005 17:56 • #459872
    Cobain sizin gibiler yüzünden herzaman ön plana çıktı ve otoriteler halkın sesine karşı çıkamadıkları için Cobain den yana çıkmak zorunda kaldılar, otoritelerin söyledikleri tam olarak bilinmeden açıklama yapılmasın... Unutulmuyor değil unutturulmuyor!!!... Hendrix e gelince '' alelade bir gitarcı'' demişsin bu lafı git sokakta söyle seni döverler... Ben Cobain kadar müziğe önem wermeyen bi sanatçı görmedim. Kendi havasında basit bişiler yaparak o zamanın gençliğinin gönlünü almış olabilir ilk olduğu için ama artık çoğunluğun umrunda değil Kurt Cobain... Sizin gibi insanlarda hala ''canım kurt cicim kurt'' diye dolaşırlar sokaklarda... Kendinize başka idol'ler bulun ufkunuzu genişletin...
Bu konunun tüm mesajları