Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Cobain ölmese miymis? EE Cliff Burton ölmeseydi?Yeter ne konulardir bunlar.

  • cevirenrockcu • 19 Nisan 2005 13:50 • #461096
    Fetus ben öyle çok hastası değilim Nirvananın. Ama bana kalırsa bir yerde yanlış yapıyorsun. Nirvana çok çok yetenekli bir grup. Zaten o yüzden sınırlı müzik bilgilerinden şahane şarkılar çıkarmayı bilmişler. Dikkat et Nirvana şarkılarının sololarına hep melodi üzerinden gider basittir yani müzikal açıdan kolaydır. Adamların müzik bilgisi az o konuda sana katılıyorum zaten, ama emin ol Yaratıcılık yetenekleri hat safhada. Ayrıca bir metallica hayranı olarak,hatta hastası,delisi falan filan, CLİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİFFFFFFFFF!!!! Ne yapalım Fetus elden ne gelir? Acaba diyomki hani sende bilirsin belki, Kirk ile Cliff çöp çekmişler arkada uyumak için Cliff kazanmış. Acaba Kirk mü kazansaydı? Ya ne saçmalıyorum ya Kirk'ün yeri de bi başka.
Bu konunun tüm mesajları