Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Nedir bu 'özenti' muhabbeti?

  • oxymoron • 20 Nisan 2005 22:24 • #461251
    şindi sayko bla bla arkadaşım sence cover yapmak yüzde kaç itibariyle özentiliğe giriyor? ayrıca hani madem bişilere özendircen athena'yı illaki,daha mantıklı şeyler seç, ne bilim chumbawamba falan..
    ayrıca da konu da baya hoş sonuçlanmış sanırsam, özenti diosan özentisindir..
    hayır o iş öyle degil.
    "duman özentidir" birinci cümlem.
    "ben degilim" de ikincisi.
Bu konunun tüm mesajları