Bu özentiler bir nevi koloni gibi oldu yau türkiyede...germiyanlar-frigyalılar-özentiler...
gittikçe çoğalıyor..bu da ülkenin hala gelişmekte olduğunu gösteriyor...Zekası arada derede kalmış insanlar yeni bir şey gördüklerinde onu yaparak kendini üstün görür...böyle bişi işte:D