Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Nedir bu 'özenti' muhabbeti?

  • kafa-yok • 21 Nisan 2005 17:56 • #461390
    Haklısın aslında.Fakat orjinal bir grubda çıkmıyor ki ülkemizden farklı birşeyler diyelim.
    replikas,kurban,duman gibi orjinal bir tarzları olan grublara hak vermek lazım.tabi bu hakvermede kişilikle ilgili birşey.Bunu değiştirmek baya zor oluyor.
Bu konunun tüm mesajları