iyi diyosun doğru diyosunda
mangada rapler back vokal olmaktan çıkıyo şarkının kendisini oluşturuyo
bende mangayı severim ama sadece rap uygun miktarda kullandıkları ya da hiç kullanmadıkları şarkılarını
mesela yalan ve dursun zaman'da hiç rap yok ve bence albümdeki en iyi iki şarkı
ama kal yanımda ve sakın bana söyleme bildiğin rap müzik ötesi yok
bu ikisinin ortasını buldukları şarkıların yarisinda da batırmışlar
yani LP'ye benzemeye çalışsalar bile zaten yapamazlar çünkü vokal olarak yetersizler