Manga adlı kullanıcıyı şiddetle kınıyorum:))) Bişey soracam sen bu nicki ne zaman aldın???manga manga olmadan önce yoktu çünkü:)))
maNga ingilizce bi albüm çıkarsaydı Avrupa'da bir numara olurdu (ki zaten Türkiye'de bir numara)Bunu herkes biliyor.
ehuahaueu!!!kesinlikle haklısın. Hatta linkin park felan müziği bırakırdı..Hatta ve hatta saddam tekrar ırağa girip amerikadan çıkardı..Türkiye AB ye kesin girerdi :))