Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

bir enstruman bile çalmasını bilmeyen insan müzik hakkında yorum yapabilir?

  • Holy_Bastard • 23 Mayıs 2005 18:53 • #467814
    Ben gitar çalıyorum ve 3 ay sonra grubum kurulmuş olacak.En yakın arkadaşım ise Çağlar diye bir çocuk , oda bu siteye üye.Benden bir yaş küçük olmasına rağmen ve herhangi bir enstrüman çalmamasına rağmen benden iyi dinleyici olduğunu söyleyebilirim kesinlikle.Enstrüman çalmak fazladan ilgimizi artırabilir ama çalmayan yorum yapamaz diye bir şey söz konusu olamaz...
Bu konunun tüm mesajları