Ben gitar çalıyorum ve 3 ay sonra grubum kurulmuş olacak.En yakın arkadaşım ise Çağlar diye bir çocuk , oda bu siteye üye.Benden bir yaş küçük olmasına rağmen ve herhangi bir enstrüman çalmamasına rağmen benden iyi dinleyici olduğunu söyleyebilirim kesinlikle.Enstrüman çalmak fazladan ilgimizi artırabilir ama çalmayan yorum yapamaz diye bir şey söz konusu olamaz...