Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Sizce Metallica'nın en iyi şarkısı hangisi?

  • amy_jano • 25 Ocak 2006 14:20 • #492883
    fade to black,
    master of puppets,
    orian,
    am ı evil?
    so what??
    harvester of sorrow,
    one,
    enter sandman,
    nothing else matters,
    the unforgiven/2
    sad but true,
    aint my bitch?
    astronomy,
    it's electric,
    şarkıları süperdir... Ayrıca metallica için anket yapanlara teşekkürler söz söyleyenleri de kınıyorum. Madem beğenmiyorsunuz ne diye girip bakıyosunuz ankete. Böyle bi saçmalık olabilir mi??
Bu konunun tüm mesajları