Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

düş sokağı sakinleri sevmeyenlere

  • UglyKidJoe • 31 Mayıs 2005 20:23 • #469682
    eminim birazdan söleyeceklerime düş sokağı sakinlerini sevenler acayip tepki göstericek ama. fikrimi söylemezsem çatlarım :)

    elin pislerinin nesini seviyolar anlamıyorum ki. eline klasik gitar almış öğrenci gibiler hala. sağda solda klipte bilmem nerde sanki adamlar 10 aydır yıkanmamış gibiler yaw. ne bileyim bana komik geliyorlar.
    bir de şöyle bişi vardır : "çok anlamlı müzik yapıyorlar" derler genelde. "bu güldürürken düşündürmek" geyiği gibi bişey. yaw ben her izlediğimde kahkahayla gülüyorum elalemin pasaklıları deyip deyip. hehe

    seven arkadaşlar bana kızmayın. size de BB King ya da Blues Brothers komik gelebilir. zevk işi bu!

    OH be rahatladım. :)
Bu konunun tüm mesajları