elin pislerinin nesini seviyolar anlamıyorum ki. eline klasik gitar almış öğrenci gibiler hala. sağda solda klipte bilmem nerde sanki adamlar 10 aydır yıkanmamış gibiler yaw. ne bileyim bana komik geliyorlar.
bir de şöyle bişi vardır : "çok anlamlı müzik yapıyorlar" derler genelde. "bu güldürürken düşündürmek" geyiği gibi bişey. yaw ben her izlediğimde kahkahayla gülüyorum elalemin pasaklıları deyip deyip. hehe
seven arkadaşlar bana kızmayın. size de BB King ya da Blues Brothers komik gelebilir. zevk işi bu!