valla bu seferlik size kızmıyorum :) ama ben çok severim düş sokağını,hele "gayret et güzelim"in gitar solosu bence gerçekten acı çekmiş birinin elinden çıkmış,hoşçakal diye bi şarkıları daha var ki yani sevmeseniz bile sırf o şarkı için bile saygı duymanızı isterdim, çünkü ne murat yılmazyıldırım,ne de murat çelik boş adam değiller,bir nevi neil young,ben harper gibiler ikisi de,bi de bob dylana benziyolar,cat stevens,morrissey(ben hepsini çok severim) :)
ama en çok guns n' roses :)