NIRVANA konserine gitmeyi çooooooooook isterdim ama imkansız.nasip değilmiş be.kurt abimin çığlıklarını canlı canlı duymayı,gitarlarını gözümün önünde parçalamasını,dave grohlün müthiş zamanlamasını canlı canlı izlemek isterdim.birde METALLICA tabii.harika olurdu...:)