kurban forumundan okudum ve çok sevindim.. normalde gitmezdim ama bu kaçmaz... hele bir de diğer grupları araştırıp direct t nin de katıldıını görüncee...... bişi sorucam.. puanlar nereden toplanıyo? yani 2,5 lt fantanın kapağı kaç puan, kutu fanta açma halkası kaç puan?