Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

En çok gaza geldiğiniz şarkılar???

  • ibanetze • 10 Haziran 2005 00:41 • #471814
    hişt pes etmek yok,ne öyle ölmek falan,,,
    ben de düşünüyorum da,kendime bu söz daha çok,ama sen de ölme tabi. :))
    "hayat kısa,kuşlar uçuyor"
Bu konunun tüm mesajları