Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

En çok gaza geldiğiniz şarkılar???

  • arsen_lüpen • 10 Haziran 2005 01:30 • #471824
    That's me in the corner
    That's me in the spotlight
    Losing my religion
    Trying to keep up with you
    And I don't know if I can do it
    Oh no I've said too much
    I haven't said enough
    I thought that I heard you laughing
    I thought that I heard you sing
    I think I thought I saw you try
    oooooffffffffffff offfffffffffff
Bu konunun tüm mesajları