Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

En çok gaza geldiğiniz şarkılar???

  • ibanetze • 10 Haziran 2005 02:25 • #471837
    "guns n roses-you could be mine" geçen bi arkadaş bu şarkıyı dinlerken bi kıza evlenme teklif ediyodu nerdeyse zor tuttuk :P acayip gaz bi şarkı,hele girişteki gitar rifi beni bitiriyo,bi de bateri manyak giriyo...süper şarkı bi kez dinleyin kesin :)
Bu konunun tüm mesajları