Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

En çok gaza geldiğiniz şarkılar???

  • Metal milita • 16 Haziran 2005 13:27 • #472957
    JUDAS-Painkiller
    OPETH-Forest of October
    BURZUM-Black Spell OF destruction
    ORPHEAND LAND-Never endind way
    SATYRICON-Walk THE Path OF Sorrow
    EMPEROR-I am THE black wizard
    yeter bu kadar
Bu konunun tüm mesajları