Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

En çok gaza geldiğiniz şarkılar???

  • Oceanides • 17 Haziran 2005 22:14 • #473203
    maNga: Sakin Bana Soyleme, Bitti Ruya
    Vega : Desem de Inanma
    Pink Floyd : The Wall
    U2 : With or Without You
    Erkin Koray: Arap Saci
    Bon Jovi : You Give Love a Bad Name
    Sebnem Ferah : Daha Iyi Olmazmiydi..
Bu konunun tüm mesajları