Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Niye herr bo.un en iyisini seçmeye çalisiyorsunuz.Basit misiniz,sadist mi

  • dexter_holland • 12 Haziran 2005 21:27 • #472254
    değişir tabii kişiden kişiye. metal sevmeyen bir insanın metallica'ya bayılmasını bekleyemeyiz. kimseye buna kötü diyemezsin diyemeyiz. ama bazı şeyler vardır ki efsanedir. beatles, nirvana, metallica, madonna, micheal jackson... bunların hepsi de -eşit olmasalar da-kendi alanlarında yeteneklerini kanıtlamış insanlar. eğer çok popülerler diye nefret etme numarası yapıyorlarsa insanlar karaktesiz der ve geçerim. ilgi çekmenin en basit yolu değil mi bu?
Bu konunun tüm mesajları