Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

dinlerken bass sesini en çok duyduğunuz grup...

  • ELDRUN • 2 Aralık 2005 20:17 • #489731
    Primusta zaten bas ön planda .Ve gerçekten baya duyuluyor.Master of Puppets coverı da oldukça hoşuma gidiyor.

    Metallica da Cliff basa Wah takıyordu sanırım.Normal bir bas gitar sesi vermiyordu tabi.Ama o zamanlar Cliff (ve bas)en ön plandaydı Metallicada.( For Whom the Bell Tolls kayıdı var bir tane.Cliff baya bi çoşuyor.)

    Red Hotta da baya bas duyuluyor.
Bu konunun tüm mesajları