Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

peki ben hangi sarkıyla aglayacagımm

  • Ed Hunter • 20 Haziran 2005 11:55 • #473745
    Pain Of Salvation - Undertow
    Helloween - Forever and One (Neverland)
    Dream Theater - Space Dye vest
    Anathema - Suicide Veil Angelica
    Iced Earth - The Suffering III: Questions Of Heaven

    Melancholy bir insanim ama gel Sayisiz Doom grup var.Funureal al. Aglamakla kalmazsin.Olduruyor adami. Birak aglama. Olumlu dunyada aglamaya degmez.
Bu konunun tüm mesajları