Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

peki ben hangi sarkıyla aglayacagımm

  • Ghost_of_you • 21 Mayıs 2006 16:58 • #499237
    staind_zoe jane le geceler boyu ağlamıştım..belki aynı etkiyi sende de yapar..
    bi de rhcp-otherside da da çok ağladım..
    sonra alter bridge-open ur eyes...
    sonra crossfade-cold...
    muse-umintended...
    staind-outside la da gecelerce ağladım..
    blink182-im lost without u..
    good charlotte-truth...
    greenday-wake me up when september ends..
    sum41-pieces...
    aklıma gelirse yazarım..ama bunları dinle bence;)
Bu konunun tüm mesajları