staind_zoe jane le geceler boyu ağlamıştım..belki aynı etkiyi sende de yapar..
bi de rhcp-otherside da da çok ağladım..
sonra alter bridge-open ur eyes...
sonra crossfade-cold...
muse-umintended...
staind-outside la da gecelerce ağladım..
blink182-im lost without u..
good charlotte-truth...
greenday-wake me up when september ends..
sum41-pieces...
aklıma gelirse yazarım..ama bunları dinle bence;)