Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

peki ben hangi sarkıyla aglayacagımm

  • ausatmen • 24 Mayıs 2006 22:32 • #499584
    rock müzige hakaret etmede aglayarak :) bu arada ıced earth'un watching over me parçası harika kim rezil demişse bence lafını geri almalııı..
Bu konunun tüm mesajları