Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

peki ben hangi sarkıyla aglayacagımm

  • frozenwish • 26 Mayıs 2006 21:43 • #499768
    Anathema - Dying Wish ağlatır hem de şarkıyı hissedebilirsin hüngür hüngür
    My Dying Bride - Sear Me III (elektronun ağlaması) bu da gözleri kızartabilir ağlamaktan

    Ama hepsinden de öte "empyrium" derim, dinle ve "öl,bit,ağla hüngür hüngür"
Bu konunun tüm mesajları