bence bu konu gerçekten konuşulması gereken bi konu olmaya başladı. her parası olan "benim var!!!" der gibi albümler klipler çıkarmaya başlıyo. bu çok mantıksız. ama şöyle bişi de var bence her müziğin yani her türlü müziğin dinlenilmesi gerekir. hepsinin ayrı bi yeri var ama bunu müzikten anlamayanlar için söleyemiyeceğim!!! bu arada aranıza yeni katıldım herkese selamlar!!!