Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

kapitalizm ve bununla birlikte gelen kalitesiz pop müzik .......

  • DaRK_NigHTmARe • 18 Haziran 2005 00:44 • #473255
    bence bu konu gerçekten konuşulması gereken bi konu olmaya başladı. her parası olan "benim var!!!" der gibi albümler klipler çıkarmaya başlıyo. bu çok mantıksız. ama şöyle bişi de var bence her müziğin yani her türlü müziğin dinlenilmesi gerekir. hepsinin ayrı bi yeri var ama bunu müzikten anlamayanlar için söleyemiyeceğim!!! bu arada aranıza yeni katıldım herkese selamlar!!!
Bu konunun tüm mesajları