Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

kapitalizm ve bununla birlikte gelen kalitesiz pop müzik .......

  • tathensepteum • 18 Haziran 2005 00:51 • #473257
    bence pop müzik olmasaydı rock müzikde olmazdı.ama kültür seviyesi düşük ülkelerde 'hepsi' 'ciguli' 'zıplayıver cekirge' vb. tarzları aşırı ölçülere varmaktadır.
Bu konunun tüm mesajları