pop müzik de olmalı, kalitelisi,kalitesizi hepsine ihtiyaç var .adamlar ürünü önümüze koymuş ister dinleriz ister es geçeriz.kaliteli mal her devirde alıcısını mutlaka bulur.adamlar dandirik işler yapıpta para kazanıyolarsa bu durumda yapabileceğimiz bişey yok.türkiye de yanlızca müzik değil televizyonculuk ve sinama sektörü de kısa vadede çok para kazanmak üzerine kurulu.bu yanlış bi yöntem tabi.halbuki güzel işler çıkarsalar ortaya yıllarca dinlenir, unutulmaz.hem tükecici memnun kalır hem de üreten daha çok kazanır.