Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

kapitalizm ve bununla birlikte gelen kalitesiz pop müzik .......

  • wahim • 18 Haziran 2005 18:15 • #473391
    kültür seviyesi arttıkça dinlenilen müziğin kalitesi de artar. insanlara kaliteli müziği zorla dinletemezsiniz. hayatı boyunca arabesk dinlemiş bi adamın onune koyun bakalım caz plaklarını ne oluyo. ne zaman hayata dünyaya farklı gözlerle bakmaya başlarız işte o zaman kalitesiz müziklerden de kurtulmuş oluruz.

    yani bence kapitalizme falan laf atmaya gerek yok. sosyalizm olsa sanki müzik daha mı kaliteli olacak. bırakın müzik özgür kalsın. müziğinizi çok kaliteli olduğunu düşündüğünüz halde kimseye satamıyosanız yurt dışına gidin orda satın. eğer gerçekten kaliteliyseniz bunu başarırsınız. çünkü müzik evrenseldir. eğer başarılı olamadıysanız başkalarına laf atmaktan vazgeçip kendi kalitenizi sorgulamanın vakti gelmiş demektir.
Bu konunun tüm mesajları