kıraç tanda ceza danda bi .ok olmaz...adamlar kendini yorumcu yaptı kıraç malı sen kimsin ki ceza yı eleştiriyorsun..iki dizi müziği yaptı diye .ötü kalktı....kıraç kendisi başlattı cevabını aldı ama sorun şu ceza denen salak bu cevabı öyle ya da böyle kıraç ı da ilgilendiren bi festivalde veriyor...nolursa olsun ucundan kıyısından kıraç ın rock la alakası varsa...asla ceza yı haklı bulmam..kendi mekanında ne .bok yersen ye...rock fest. noluyo.. orda izleyen mallarda alkışlıyor...neyi alkışlıyorsa.