Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Cenaze töreninizde ne çalsın istersiniz...

  • draw • 30 Haziran 2005 03:36 • #475717
    A-affedersiniz!ben cenaze için gelmiştim
    B-evet muzik için mi?
    A-ee bir cenaze için 2 sarkı calıyomusunuz acaba
    B-hayır tek cenaze tek sarkı yapabiliyoruz ancak
    A-tek hakkım mı var yan e.e.e.e.e
    B-evet hanımefendi
    A-banane banane banane ben 2 sarkı isterim yaaa
Bu konunun tüm mesajları