Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

İmdAT!! Az önce Kral tvde Yabadabadu'yu izledim

  • cc_baran • 5 Temmuz 2005 17:11 • #476384
    bigboots kusura bakma ama bence de hata sizde :)

    tesadüf eseri de olsa, farklı bir amaçla ya da sadece geyik için bile olsa böyle televizyon kanallarından uzak durmak gerekir.
    çünkü ülkemizde magazinle paralel ilerleyen sanatın kitlelere sunulduğu, beyinlerin yıkandığı, kalitenin düşürüldüğü ve güzel olanın gölgelendiği yayınlar bunlar.
    bunları konuşmak, tartışmak dahi beyninizi işgal eder, bir de ilgiyle takip etmek yakından izlemek var tabi.
    alışkanlık haline geliyo bunlar. kaç tane kitap kurdu arkadaşım iki magazin programıyla zombiye döndü.. kaç tanesi kral tv şarkı top 10larıyla kafayı bozup çoğunluğun arasına katıldı..

    bence uzak durun ve hatta kanallarınızın arasından çıkarın onu..
Bu konunun tüm mesajları