Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

İmdAT!! Az önce Kral tvde Yabadabadu'yu izledim

  • berry88 • 5 Temmuz 2005 23:31 • #476443
    ya haklısın ama bazen insan sıkıntıdan yapıyo işte böyle şeyler izliyoruz valla rastladıkça komik çünkü ama izlerken de ağzıma geleni sayıyorum
    ama aslında izlemek istemesende birşekilde çıkıyo ki karşına heryerde var bunlardan heryerde..
    yani bunları izlememek için bütün gün rock fm de dinlesen karşı komşun müziği son ses açtığı ve kral dinlediği için duyuyosun yani elimizden gelen pek bişey yok bu konuda
    hernekadar bu kültüre karşı da olsan dinlemicem izlemicem de desen birşekilde oluyo yani elimizde olan bişi değil artık ben de pes ettim kaçmaya çalışmayı ve onlarla dalga geçerek kendimi avutuyorum
    yani eğer türkiye de yaşıyorsan bir nebze mecbur gibisindir bu tür şeylere katlanmaya....
    ama tabii katlanmak derken de fazla ileri gidip onlara kapılmaktan bahsetmiyorum hani bi şarkı var ya
    'mutlu olmak için sevmek için düşünme hissetme'
    sanırım böyleydi
    işte bunu uygulamak gerekiyo...
Bu konunun tüm mesajları