dün habertürkte b programda deniz yakardı.yakarışı ise şuydu.biz alternatif rockçıyız hard rock çı değiliz.bize hard rockçı denilmesine çok sinir oluyorum ben dedi.bu adama iyice uyuz olmaya başladım ben.panik diye bi gruplar çalışmaları varmış denizin.